سرمربی تیم فوتبال سویا پس از قهرمانی تیمش در لیگ اروپا با تمجید از بازیکنانش گفت: سویا کار بزرگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته تیم فوتبال سویا به رهبری اونای امه ری موفق شد در فینال لیگ اروپا با نتیجه 2-3 از سد حریف خود دنیپرو اوکراین بگذرد و برای چهارمین بار قهرمان این رقابت ها شود و با این قهرمانی جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را به دست آورد.
 
امه ری پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: باید در لحظه زندگی کنید، ما کار بزرگی کرده ایم و باید آن را جشن بگیریم، رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا موفقیت بزرگی است، اما ما برای صحبت کردن در مورد آینده سویا به حد کافی زمان داریم، تیم ما در این رقابتها رشد زیادی داشته و اوضاع وشرایط متفاوتی داشت که بر آنها غلبه کرد.
 
امه ری افزود: ما آرامش و خونسردی خود را حفظ کردیم وقتی دیدیم که فرصت خوبی داریم تا خوب بازی کنیم و گل بزنیم می دانستیم که باید روی آن فرصت سرمایه گذاری کنیم، ما باید تاریخ بازی را قبل از شروع بازی بنویسیم و به موقعیت ها واکنش نشان دهیم.
 
یاد پدر و بازیکن سابق تیم
 سرمربی تیم فوتبال سویا که چند هفته قبل پدر خود را از دست داد پس از قهرمانی تیمش از اوو پوئرتا بازیکن سابق سویا که سال 2007 درگذشت، یاد کرد و گفت: آنها پیش ما نیستند اما شادی ما را حس خواهند کرد، ما دوست داریم فکر کنیم همگی با هم هستیم، هواداران، تیم.
 
تقدیر از باکا
 2 گل باکا مهاجم ارزشمند سویا به قهرمانی این تیم کمک بسیار کرد و امه ری در جملاتی در مورد او گفت: هیچ سقفی برای باکا وجود ندارد او می خواهد به سطوح بالاتر و بالاتر برسد، باکا می خواهد سال آینده در لیگ قهرمانان اورپا هم موفق شود او می خواهد پیروز شود آنها می دانند که تیم بزرگتر و مهمتر از خودشان است اما خوب است که آنها می خواهند شخصا هم موفقیتی به دست آوردند.
 
سرمربی 43 ساله سویا در مورد این که آیا می تواند در لالیگا هم در آینده نزدیک بارسلونا و رئال مادرید را به چالش بکشد و قهرمان شود گفت: فتح لالیگا عالی است اما با وجود تیم هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید کار آسانی نیست سویا باید به دنبال شادی خود باشد و ما این فصل 76 امتیاز کسب کردیم این مقدار امتیاز می توانست ما را به نوعی قهرمان کند. 


 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: سویا ، مادرید ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار