مجموعه «سبکی نو» با موضوع ازدواج و خانواده به زودی در گروه خانواده شبکه 2 پخش می‌شود.

«مرتضی یعقوبی» یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه «سبکی نو» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، درخصوص تولید این برنامه گفت: در حال حاضر در مرحله تولید این مجموعه هستیم که فاز اول آن به ازدواج و علل ازدواج‌های بدون غلط می‌پردازد و معرفی زندگی و انتخاب زندگی مشترک و سالم نیز از بخش‌های دیگر این مجموعه است.

وی ادامه داد: فاز دوم آن شامل قسمت‌هایی است که در استودیو پخش می‌شود و به بحث و مناظره در خصوص موضوعات ذکر شده می‌پردازد که سر‌دبیری آن بر عهده حجت‌الاسلام قطبی نژاد است.

یعقوبی افزود: این مجموعه تلویزیونی و اپیزودیک نام فعلی آن «سبکی نو» است و ممکن است در آینده نام آن تغییر کند. شامل 25 آیتم نمایشی 40 دقیقه‌ای است که انتهای آن باز خواهد بود.

این تهیه‌کننده افزود: این مجموعه در راستای سخنان مقام معظم رهبری و تحقیقات روابط اجتماعی بین دختر و پسر و ارتباط بین خانواده‌ها ساخته می شود که این ارتباط همه موارد اجتماعی از جمله طلاق‌های، زودرس، اعتیاد، ارتباط بین زن و شوهر و ... می‌پردازد.

وی ادامه داد: هدف این پروژه کاهش آمار طلاق و از بین بردن ازدواج‌ها طلاق‌های زودرس است و در واقع یک نوع زیر ساخت‌سازی ارتباط با زندگی جوان‌ها است.

یعقوبی بیان کرد: بازیگران این مجموعه از مردم عادی انتخاب شده و در واقع نابازیگرانی هستند که از آن‌ها بازی گرفته‌ایم. دلیل این کار نشان دادن فضای واقعی برای رسیدن به حقیقت امر بود.

وی ادامه داد: تمام لوکیشن‌های داخلی و خارجی در تهران است و از 25 لوکیشن مختلف با شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلف استفاده کردیم که به سختی کار افزود.

یعقوبی اظهار داشت: کارگردانی کار بر عهده ایمان پورقلی‌زاده، تهیه کنندگان آن خود من و محمد سلیم‌کیان است و کار طراح صحنه و لباس بهنام معتمدی و نویسندگی آن را محمد نداف مدیر تصویر برداری علی احسانی و صدا برداری آن را بابک نیازه انجام می‌دهد.

وی درخصوص زمان، مکان و ساعت پخش این مجموعه ادامه داد: این مجموعه در گروه خانواده شبکه 2 پخش می‌شود و پیش‌بینی ما برای شهریور یا مهرماه است و هنوز ساعت پخش آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار