براساس گزارش "اسلم آنلاین"؛

"کوبی برایانت" از سوی "شکیل اونیل" تهدید به قتل شده بود!

رسانه های آمریکایی گزارشی را منتشر کردند که بر طبق آن شکیل اونیل در زمان بازی در لیکرز، کوبی را تهدید به قتل کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت اسلم آنلاین، ماجرای تیم بسکتبال لیکرز در فصل 2003-2004 یکی از داستان های جذاب بسکتبال NBA در یک دهه اخیر بوده است که گاهی همچنان به آن پرداخته می شود.

تیمی پر از سوپراستار و مورد توجه که به فینال لیگ هم راه یافت. تیمی که تمام داستان های مربوط به آن از داخل تا خارج از زمین به شدت سرگرم کننده و مورد توجه بود.

درگیری شکیل اونیل و کوبی برایانت دو ستاره آن زمان لیکرز به بالاترین حد خود رسیده بود. به خصوص زمانی که کوبی هم تیمی با سابقه خود را چاق و تنبل نامید.

براساس اظهارات جان بلک، نایب رئیس روابط عمومی باشگاه لیکرز، اونیل بعد از این ماجرا برایانت را به مرگ تهدید کرده بود!

بلک می گوید: " کوبی برایانت در آن فصل با شکایتی اخلاقی روبرو بود و به طور مرتب باید در دادگاه حاضر می شد. در این زمان اختلاف وی با شکیل اونیل نیز عمومی شده بود. موضوع مهم این بود که اونیل و برایانت از یکدیگر خوششان نمی آمد اما این اختلاف را به زمین نمی کشاندند. این دو پشت سر یکدیگر به صورت عمومی یا خصوصی حرف هایی می زدند اما بیشتر از دو تا سه بار در طول هشت سال ماجرا به دردسر کشیده نشد."

وی ادامه می دهد: " یکی از دردسرها زمانی بود که کوبی در مورد اونیل کلمات چاق و تنبل را به کار برد. دعوای سختی درگرفت و مجبور شدند که دو بازیکن را از یکدیگر جدا کنند. در این زمان بود که اونیل تهدید کرد، کوبی را به قتل می رساند."

انتهای پیام/
برچسب ها: شکیل ، اونیل ، برایانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار