نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه سال 94 به کمک نمایندگان از 10 هزار میلیارد به 40 هزار میلیارد خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران حجت الاسلام علی اکبر ناصری در جشن سالانه خود که با حضور اکثر مدیران کل استان و شهرستان برگزار شد گفت: مازندران قطب کشاورزی است و واردات برنج صدمات زیادی را به کشاورزان وارد می‌کند.

همه می‌دانیم که مازندران به دلیل سرسبزی مثل اروپا است. در مازندران نیز با حفظ نکات زیست محیطی و ورود صنعت با برداشتن قطب کشاورزی توسعه ایی مثبت در رونق اشتغال بوجود خواهد آمد.

وی گفت که با نظر کارشناسان دو میلیارد بشکه نفت قابل استخراج از دریای مازندران وجود دارد که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود که انشالله نمایندگان شمال کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد و پیشنهاد اعتبار 30 هزار میلیارد ریال را جهت زیر ساخت مناسب در بخش کشاورزی ارائه خواهیم داد.

وی پروژهای را که از دوران نمایندگی او در مجلس افتتاح شد را به اینترتیب نام برد : افتتاح بیمارستان روحانی، افتتاح کارخانه ایران خودرو، پروژه کمربندی جنوبی بابل با پیگری هایی که انجام دادیم 170 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرد و پروژه شتاب بیشتری گرفت، مسولان وزارت راه و شهرسازی قول داده اند که در هفته دولت این طرح به بهره برداری برسد.

امیدواریم ابرسانی به شهرهای گروه الف که شتاب گرفته است هرچه زودتر به بهره برداری برسد و بتوانیم در پایان سال در بخش گاز رسانی جشن اتمام گازرسانی را نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: افزایش ، مردم ، اسلامی ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.