تیم بسکتبال مهرام تهران با پیروزی در بازی چهارم فینال لیگ حرفه ای بسکتبال و تساوی 3-3 (با احتساب نتایج مرحله مقدماتی)، تکلیف سری فینال را به بازی آخر کشاند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت قهرمانی تیم های بسکتبال مهرام و دانشگاه آزاد با برد روز گذشته مهرام یک بازی دیگر تمدید شد. تیم مهرام که بار دیگر میزبانی را برعهده دارد برای کشاندن تکلیف قهرمانی به بازی آخر و تیم دانشگاه آزاد برای تمام کردن کار قهرمانی وارد بازی امروز شدند.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام بار دیگر ترکیب متفاوتی را در شروع بازی به زمین فرستاد. مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد نیز تیم خود را با حامد حسین زاده در در شروع بازی راهی میدان کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

مهرام: فرید اصلانی، تاکوان دین، سعید داورپناه، آرمان زنگنه و حامد حدادی

دانشگاه آزاد: حامد حسین زاده، جواد داوری، فیلیپ ویدنف، رایان ریچاردز و روزبه ارغوان

بعد از تساوی دقایق اول، همکاری خوب رایان ریچاردز و روزبه ارغوان در میانه های کوارتر اول، برتری را به دانشگاه آزاد داده بود که 2 سوت داوران باعث نیمکت نشینی ارغوان و بازگشت بازی به نفع مهرام شد. مهرام کوارتر اول بازی را با نتیجه 27 بر 16 برنده تمام کرد.

دردسر خطای قدبلندها

دانشگاه کوارتر دوم را بدون حسن زاده و ارغوان دو یار قدبلند خود شروع کرد. هر دو بازیکن به سرعت 2 خطایی شدند و حامد حدادی هم بدون مزاحمت به راحتی برای مهرام امتیاز می آورد. شاهین طبع برای حل این مشکل روزبه ارغوان را در میانه کوارتر به میدان فرستاد که این بازیکن هم بلافاصله خطای سوم خود را در ورود به زمین مرتکب شد.

مهرام که در بیشتر دقایق کوارتر دوم با اختلاف حدودا 10 امتیازی پیش می رفت، در پایان نیمه با دو پرتاب 3 امتیازی موفق، اختلاف را بالا برد و با برتری 48 بر 31 به رختکن رفت. مهرامی ها روزی استثنایی در پرتاب های 3 امتیازی داشتند و در پایان بازی 52 درصد پرتاب موفق 3 امتیازی را ثبت کردند.

حامد حدادی با 15 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن نیمه اول بود. روزبه ارغوان هم با 10 امتیاز بهترین امتیازآور دانشگاه آزاد بود.

20 امتیاز اختلاف در شروع نیمه دوم

مهرام در ورود به زمین اختلاف را به 20 امتیاز رساند تا جبران نتیجه برای دانشگاه بعید به نظر برسد. سجاد مشایخی گارد رأس تیم هم در دقیقه سوم نیمه با برخورد به زمین مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. مشکل مشایخی جدی نبود و دقیقه ای بعد به بازی برگشت.

در دقایق پایانی کوارتر سوم برخوردی هم در جایگاه تماشاگران پیش آمد و حراست سالن با یکی از لیدرهای تیم ها برخورد کرد.

کوارتر سوم با نتیجه 26 بر 20 به نفع مهرام تمام شد.

هدایت نبی پور به رختکن

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در اوایل کوارتر پایانی برخوردی با موسی نبی پور روی نیمکت داشت. گویا نبی پور در زمان خروج از زمین حرفی به هاشمی زده بود که وی چندین بار از نبی پور خواست به رختکن برود اما با میانجیگری سرپرست تیم و سایر بازیکنان، این بازیکن نیز روی نیمکت نشست.

دانشگاه آزاد با توجه به اختلاف زیاد در کوارتر آخر با ترکیبی از بازیکنان ذخیره به بازی ادامه داد. بازیکنان مهرام هم تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند تا با توجه به شعار تماشاگران، امتیازات خود را به عدد 100 برسانند. این اتفاق رخ نداد و امتیازات مهرام به 100 نرسید.

مهرام در نهایت بازی را با نتیجه 93 بر 79 برنده تمام کرد تا تکلیف سری فینال به بازی هفتم کشیده شود. بازی هفتم روز دوشنبه 11 خرداد در سالن دانشگاه آزاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهرام ، دانشگاه ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار