جانشین فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و دستگیری قاچاقچیان به همراه خودروهای حامل بیش از نیم تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

پاسخ کوبنده مرزداران پس از تیراندازی اشرار/ 4 نفر دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پاسدار محمد ملاشاهی افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت دقیق اطلاعاتی و عملیاتی از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به وسیله سه دستگاه خودرو به داخل کشور آگاه شده و برای دستگیری آنان اقدامات لازم را آغاز کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران ضمن شناسایی محل های احتمالی تردد سوداگران مرگ با اجرای کمین و با تشدید نیروهای عملیاتی در منطقه حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی اضافه کرد: در اجری این ماموریت سوداگران مرگ که خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با تیراندازی به سمت مامورین قصد فرار از منطقه را داشتند که مرزداران با پاسخی کوبنده ضمن زمین گیر کردن قاچاقچیان و دستگیری چهار نفر از آنان توانستند مانع ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور شوند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به کشفیات این عملیات یادآور شد: مرزداران با بررسی دقیق از محل موفق شدند با توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا مقدار 518 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
علی
۱۰:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ضمن تشکر وخسته نباشید خواهشمند هستم به مرزداران لا اقل در هنگام عملیات لباس ضد گلوله بدهند تا جانشان به خطر نیفتد باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام
بسیاری از کشورهای دنیا با استفاده از سنسوهای ثبت حرکت استتار شده و همچنین پهپادهای مجهز به فناوری تشخیص حرارت بدن و خودرو قاچاقچیان را به راحتی دنبال می کنند.بسیار عالی می شود اگر از این فناوری ها ما هم در کنترل مرزهای پرخطرمان استفاده کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۲:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
احسن
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۲۱:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
درود بر شرف ایرانی و انسانیتتون، امیدوارم مسئولین به فکر به روز کردن مرزداری با تکنولوزی های روز دنیا باشن تا بیشتر از این جون برادرامون در خطر نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
درود بر دلاور مردان مرزبان كشورمان
آخرین اخبار