معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: حدود 140 هکتار پارکسوار و پارکینگ در اطراف مسجد جمکران برای نیمه شعبان و 14 و 15 خرداد آماده سازی و مسطح شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ مهدی اصفهانیان مقدم گفت: حدود صد و چهل هکتار پارکسوار و پارکینگ به مناسبت‌های نیمه شعبان و چهاردهم و پانزدهم خرداد در اطراف جمکران آماده و مسطح شده است. 

وی در ادامه ابراز کرد: پخش حدود صد و پنجاه لیتر مازوت و خط کشی پارکینگ ها و پارکسوارها از دیگر اقدامات برای این روزها است.
 
اصفهانیان مقدم افزود: از دیگر اقدامات انجام شده نصب نرده به طول 12 هزار متر و همچنین نصب گاردریل به طول 6 هزار متر گاردریل در پارکینگ ها و پارکسوارها و حدود 3 هزار نفر از پرسنل برای خدمت رسانی و راهنمای زائران برای پارک در پارکسوارها و مسیرهای مختلف  آماده هستند.
 
دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات ایران افزود: با همت و همکاری حوزه حمل و نقل و کنترل ترافیک حدود 90 درصد از تابلو‌های هدایت مسیر تهیه شده است.
 
وی اضافه کرد: غرفه هایی در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) برای تامین مایحتاج عمومی مردم در نظر گرفته شده و تلاش کردیم خیابان‌های شهر و بلوار پیامبر اعظم را از نظر آذین بندی و مسائل حمل و نقل، ترافیکی و عمرانی و غیره در این ایام آماده کنیم و امسال برای نقل و انتقال معلولان و جانبازان عزیز سامانه ویلچر راه اندازی شده که می توانند به طرف مسجد رفت و آمد کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.