روزنامه الریاض از انتشار فیلمی از دختر سعودی اسلحه به دست و واکنش‌های مختلف به این فیلم خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، شلیک گلوله به وسیله دختران سلاح به دست امری رایج نیست. با این حال، روزنامه «الریاض» اعلام کرد انتشار فیلمی با این مضمون که گفته می‌شود در عربستان سعودی ضبط شده است در رسانه‌های اجتماعی واکنش بسیاری از کاربران را برانگیخت. 

در این فیلم پدری از دختر اسلحه به دست خود خواست تیری هوایی شلیک کند. بسیاری از  کاربران این فیلم را حیرت‌آور دانستند و در نظرهای خود این پرسش را مطرح کردند که چگونه ممکن است پدر یک خانواده در دست دختر خود سلاح قرار دهد. 

یکی دیگر از کاربران اعلام کرد والدینی که فرزندان خود را به نژادپرستی و حمل اسلحه تشویق می‌کنند، ثمره این بی‌احتیاطی خود را در آینده خواهند دید. دکتر «نوال المسیری» ضمن اشاره به نقش اساسی کودکان در جامعه  اظهار داشت: «شخصیت و تمایلات کودک در نخستین سال‌های زندگی‌اش شکل می‌گیرد و این امر در آینده کودکان تأثیری انکار ناپذیر دارد.»

المسیری در خصوص این فیلم اعلام کرد: «این پدر با درخواست شلیک هوایی از دختر خود سوء استفاده کرده است. این دختر در آینده ممکن است از افرادی که به قبیله‌اش متعلق نیستند، متنفر شود.»   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار