رئيس هيئت نجات غريق مياندورود از فعاليت 32 ناجي در چهار طرح دريا ساحل شهرستان مياندورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، عبدالله ولی‌نژاد با اشاره به فعاليت 32 ناجي در 9 هزار و دويست متر ساحل در مياندورود گفت: شهرستان میاندورود بیش از 9 هزار و دويست متر ساحل دارد که يك هزار و دويست متر داخل طرح و 7 هزار و دويست متر خارج طرح فعاليت دارد.

وی با اشاره به فعاليت چهار طرح طرح در مياندورود افزود: طرح‌ها از ابتدای خردا ماه کار خود را شروع کردند و میزبان مهمانان و مسافران نوروزي و هم استاني به ويژه شهروندان مياندوردي هستند.

رئیس هیئت نجات غريق مياندورود با بيان اينكه 15 نقطه كور طرح مياندورود شناسايي شدند، اظهار داشت: ناجیان با آمادگی کامل در طرح‌ها حضور دارند تا مشکلی برای مسافران در دریا اتفاق نیفتد و با اطمینان خاطر به شنا بپردازند.

ولی‌نژاد از پاک‌سازی حریم ساحل و ساخت 15 آلاچیق برای ناجیان غریق مناطق آزاد خبر داد و گفت: در این مکان‌ها علائم و بنرهای هشدار دهنده شنا نیز نصب خواهد شد تا مسافران با منطقه آشنا شده و ساحل را بشناسند.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند، حریم ورودی مناطق غیرطرح را بسته‌ایم تا کسی وارد این مناطق برای شنا نشود.

ولی‌نژاد مهمترین مشکل ساحل گهرباران در منطقه خارج از طرح را آلودگی و کثیفی ساحل دانست و افزود : زباله‌های زیادی در ساحل میاندورود وجود دارد و همچنین تعداد سگ‌های ولگرد در این مسیر زیاد است.



انتهای پیام/  ا

برچسب ها: ناجی ، دریا ، ساحل ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.