پس از بازی فوتبال فینال کوپادل ری مربیان و بازیکنان دو تیم به صحبت پرداختند.

کاپیتان بیلبائو: حرکات نیمار غیر ورزشی بود/ نیمار : کار غیر عادی انجام ندادمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: در جریان رقابت‌های  مرحله فینال کوبا دل ری ( جام حذفی اسپانیا) باشگاه بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 بر1 از سد اتلتیکو بیلبائو‌  بگذرد و علاوه بر قهرمانی  لالیگا در این فصل ، قهرمانی جام حذفی را نیز به ویترین افتخارات خود بیافزاید.

انریکه: رفتار نیمار در اسپانیا قابل درک نیست

 لوئیس انریکه سرمربی باشگاه  بارسلونا پس از قهرمانی تیمش گفت: برخی رفتار‌ها در اسپانیا قابل درک و هضم نیست ، شاید کارهای که نیمار در زمین بازی می‌کرد در برزیل عادی باشد اما در اسپانیا رنگ و درون مایه دیگری دارد من اگر جای سرمربی بیلبائو بودم قطعا عصبانی می‌شدم ما باید  سعی کنیم یکدیگر را درک کنیم

 بازیکنان بیلبائو و این تیم لایق قهرمان بودند و بسیار خوب جنگیدند و من از صمیم قلب برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و بر این باور هستم که آنها لایق پیروزی بودند.

 کاپیتان اتلتیکو بیلبائو: حرکات نیمار غیر ورزشی بود

آدونی ایرولا کاپیتان  باشگاه اتلتیکو بیلبائو گفت: من فکر نمی‌کنم کارهای که نیمار انجام می‌دهد ورزشی باشد او الگویی برای تیم بارسلونا است ، باید رفتار سنجیده تری داشته باشد 

نیمار: کار غیر ورزشی  انجام ندادم

 نیمار بازیکن برزیلی باشگاه  بارسلونا که در پایان بازی عصبانیت هواداران را برانگیخته بود گفت: فشار زیادی بر روی تیم ما بود اما ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و در نیمه نخست موفق شدیم بازی را با دو گل به اتمام برسانیم. هفته آینده فینال دیگری را در پیش  داریم و برایمان بسیار مهم است.

 وی در خصوص برانگیختن عصبانیت هواداران بیلبائو گفت: من مثل افراد دیگر جنب و جوش از خود به خرج دارم، نمی‌دانم چرا آنها عصبانی شدند، به هر حال این هم جزئی از فوتبال  است و هیچ وقت تغییر نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، کوبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار