مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با درخواست برخی مربیان برای ارائه برنامه‌ها تصمیم گرفتیم جلسه هیئت مدیره را به تعویق بیاندازیم.

افشار زاده: برخی مربیان فرصت خواستند تا برنامه بدهند/ اکنون وقت استعفا نیستبهرام افشار زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: جلسه هیات مدیره را به تعویق انداختیم تا بتوانیم به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنیم چرا که تا به این لحظه آن طور که باید برنامه مربیان را برای فصل اینده در اختیار نداریم و به طور کلی مربیان فرصت بیشتری برای ارائه برنامه های خود به باشگاه استقلال از ما خواسته‌اند به همین  خاطر درصدد هستیم که طی روزهای آینده به نتایج خوبی برسیم و امیدوارم هفته آینده تصمیمات لازم را اتخاذ نماییم و شروع به اجرای کار کنیم.

  وی بیان کرد: به طور کلی زمان بیشتری را نیاز داریم، تا بتوانیم همه مسائل را مورد ارزیابی قرار دهیم و فصل آینده خوبی را شروع کنیم و بهتر است زمانی که جلسه‌ای برگزار می کنیم به یک جمع بندی نهایی برسیم.

مدیر عامل استقلال در خصوص اینکه به نظر می رسد فیروز کریمی گزینه جدی سرمربیگری استقلال خواهد بود عنوان کرد: به طور کلی مربیان از جمله فیروز کریمی برنامه خود را به باشگاه استقلال  ارائه داده است اما این مساله دلیل بر انتخاب  آنها نخواهد شد .

وی درباره حکمی که به تازگی از وزارت ورزش گرفته و  شائبه‌ای که به وجود آمده و او می خواهد از مدیر عاملی استقلال استعفا دهد بیان کرد: استعفا نداده ام و به طور کلی وقت استعفا نیست و در حال حاضر اوج رسیدگی  به کارهای باشگاه است و این مساله صحت ندارد و مطمئن باشید تمامی امورات باشگاه را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار