دبیرکل جمعیت در بازدید از بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشارمطرح کرد:

هلال‌احمر در ارائه خدمت به مردم هیچگاه نگاه اقتصادی و درآمدی نداشته است

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در بازدید بخش‌های مختلف بیمارستان فوق‌تخصصی بازتوانی و پزشکی ورزشی نورافشار گفت: باید با نگاهی کاملا انسان‌دوستانه و تاکید بر ارائه خدمات تخصصی توانبخشی در بیمارستان نورافشار ارائه خدمت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  علی‌اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر امروز(یکشنبه) در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق‌تخصصی بازتوانی و پزشکی ورزشی نورافشار، اظهارکرد:باید نگاه خدمت‌رسانی ما در بیمارستان نورافشار کاملا انسان‌دوستانه باشد.

وی با تاکید بر این که هلال‌احمر هیچگاه رقیب بخش خصوصی به عنوان بنگاه خصوصی نبوده است،افزود:در این زمینه هیچگاه نگاه اقتصادی نداشته‌ایم و فقط به واسطه ارائه خدمت در شأن مردم، اعتقاد به رعایت استانداردهای بالا و کیفیت برتر داریم.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمرتصریح کرد :باید برای ارائه خدمت مطلوب در بیمارستان نورافشار، ساختار مناسبی را تعریف کرد تا این بیمارستان بتواند استقلال مورد نیاز برای اداره خود را به‌دست آورد.

وی درپایان  گفت: لازم است فعالیت خیر و ارزشمندی را که در بیمارستان نورافشار ارائه می‌شود، ارج نهاد و به این نکته مهم توجه کرد که مراجعه‌کنندگان به این مرکز بتوانند با حداقل هزینه خدمات مناسب را دریافت کنند، چراکه این‌گونه فعالیت کردن، جز عبادت و خدمت به خلق خدا  نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار