رئیس آکادمی ملی فوتبال معتقد است با حمایت و پوشش فوتبال پایه می‌توان آینده فوتبال را تامین کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: نقطه گمشده فوتبال ما، فوتبال پایه است. اگر در قسمت پایه فعالیت داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان خوبی را تربیت کنیم، بدون شک می توان به آینده مطلوب فوتبال امیدوار بود.

وی درباره برنامه های آکادمی‌های فوتبال در سطح کشور گفت: اکنون آکادمی ها فعالیت های خود را در قسمت پایه دنبال می کنند و ما نیز نظارت کاملی بر فعالیت های آنها داریم. به عنوان مثال مدلی که هم اکنون مهدوی کیا برای تربیت بازیکنان در فوتبال پایه به کار گرفته است بسیار موفق خواهد بود و بدون شک ما نیز از این مدل حمایت می کنیم.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: حضور قهرمانان و چهره های خوشنام جامعه در عرصه فوتبال پایه که مورد اعتماد خانواده ها نیز هستند، باعث می شود تا ورزش فوتبال در قسمت پایه موفق تر از گذشته عمل کند. بدون شک برنامه های اثر بخش و مطمئن به لحاظ فرهنگی، اخلاقی و فنی می تواند به وضعیت فوتبال پایه کمک بسزایی کند.

وی در پایان گفت: آکادمی ملی فوتبال با تمام توانش از این نوع آکادمی هایی که در بستر قانونی فعالیت می کنند، حمایت کرده و امیدوارم ثمرات فعالیت این آکادمی ها بتواند بر آینده فوتبال و همچنین فوتبال پایه تاثیر گذار باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: رییس ، اکادمی ، فوتبال ، حمایت ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار