مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 94 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 خرداد ماه تمدید می‌گردد و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 94 اظهار داشت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 خرداد ماه تمدید می‌گردد و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود. 

وی افزود: پذیرش دانشجو در 25 کد رشته امتحانی از 71 کدرشته از طریق آزمون و پذیرش در 46 کدرشته امتحانی دیگر بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون انجام می‌گیرد) فهرست اینگونه کد رشته امتحانی در اطلاعیه سازمان سنجش و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام انتخاب رشته درج شده است. همچنین آزمون 25 کدرشته امتحانی که پذیرش در آنها از طریق آزمون صورت می‌گیرد در بعدازظهر جمعه 16 مرداد ماه برگزار خواهد شد. 

توکلی در پایان تاکید کرد: کلیه داوطلبان مذکور ضرورت دارد که در این مهلت باقی مانده به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و مطالعه دفترچه راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های کدرشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما که از امروز بعداز ظهر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و فردا دوشنبه 11 خرداد ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود، حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 خرداد ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. همچنین داوطلبانی که قبلا ثبت نام کردند می‌توانند با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش درباره کدرشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما نسبت به ویرایش کد رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.