سبحان‌اللهی گفت:کمیته‌ای متشکل از وزارت علوم و دانشگاه خوارزمی تشکیل شده تا مطالبات دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصادی بررسی شود، همچنین من تجمع را تخلف نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، محمد علی سبحان‌اللهی سرپرست دانشگاه خوارزمی در حاشیه همایش فرصت‌های بین‌المللی شدن در جمع خبرنگاران گفت: مشکلات دانشجویان علوم اقتصادی حل شده و اگر موردی باشد در حال حل شدن است. 

وی افزود:ما کمیته‌ای متشکل از مسئولین وزارت علوم و مسئولین دانشگاه خوارزمی جهت حل مطالبات دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصادی تشکیل دادیم و اگر دوستان سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند عنوان کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که 20 نفر از دانشجویان علوم اقتصادی معترض هستند و این اعتراضات همچنان ادامه دارد اظهار داشت: بالاخره دانشگاه مقرراتی دارد و الحمدالله مشکلات در حال حل شدن است. 

سبحان‌اللهی با بیان این مطلب که من تجمع را تخلف نمی‌دانم، اظهار داشت: تجمع‌های صورت گرفته را تخلف نمی‌دانم و دانشجویان به دانشگاه‌های دیگر نیز می‌توانند مراجعه کنند. 

وی اظهار داشت: ما آماده‌ایم مشکل دانشجویانی را که دانشگاه‌های دیگر آنها را نپذیرفتند و گفته‌اند که دانشگاه‌ها ظرفیت پذیرش ندارد، را بررسی کنیم. 

وی در پایان در خصوص رایزنی های صورت گرفته اظهار داشت: اگر کمک لازم باشد کمک خواهیم کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار