همایش آموزش طرح خط سفید با حضور شهردار منطه 9، معاون امور مناطق سازمان تاکسیرانی و نمایندگانی از پلیس راهور تهران بزرگ برای 300 تاکسیران منطقه برگزار شد.

تاکسیرانان پایتخت با طرح خط سفید آشنا شدندبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، پس از اجرای طرح خط سفید در معابر سطح منطقه، برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی برای تاکسیرانان به عنوان سفیران خط سفید در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

در ادامه سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 گفت: تاکسیرانان می‌توانند به معنای واقعی سفیران خط سفید باشند و با توجه بیشتر به زبان هدایت این طرح و فرهنگ سازی ویژه در این خصوص می‌توانیم راه‌های رسیدن به شهری ایمن و با کمترین ترافیک را هموار کنیم.
وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند در اجرای خط سفید و تحقق کمپین آسمان آبی و زمین پاک پیشگام باشند و از این طریق فرهنگ سازی لازم در سیستم حمل و نقل شهری نیز ایجاد می‌شود.

حسینی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت هم در اجرای پهنه طرح خط سفید کمک می‌کند نیز تصریح کرد: خوشبختانه پلیس راهور اجرای طرح خط سفید را یکی از اولویت‌های کاری سال 94 خود قرار داده تا نظم و انضباط ترافیکی پیش از پیش ارتقا یابد.

شهردار منطقه 9 گفت: بحث گذرگاه‌های عابر پیاده و حرکت بین خطوط در طرح خط سفید بسیار مهم و تاثیر گذار است و پلیس راهور می‌تواند با اقدامات بازدارنده و با برخورد با رانندگان متخلف کمک فراوانی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار