مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه 138 میلیون ریالی متخلفین عدم درج قیمت در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین تخلفات صنفی که در سطح استان توسط بازرسین گزارش داده شده است در خصوص عدم درج قیمت می باشد که خود یکی از عوامل گرانفروشی به شمار می رود.

ممیزی افزود: در همین راستا و در جهت جلوگیری از ارتکاب تخلف عدم درج قیمت،در بازرسی های انجام گرفته توسط گشت های مشترک سیار،تعداد 231 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی استان زنجان گزارش گردیده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار تفکیکی در شهرستان زنجان تعداد 160 پرونده،شهرستان خدابنده تعداد 53 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 18 پرونده در این زمینه تشکیل و پس از بررسی و سیر مراحل قانونی مختومه گردیده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد: طبق آراء صادره متخلفین به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 138 میلیون ریال محکوم و میزان جریمه وصولی بیش از 112 میلیون ریال می باشد.

ممیزی از شهروندان محترم استان درخواست کرد : در صورت مشاهده تخلفات صنفی از جمله عدم درج قیمت،گرانفروشی،عدم صدور فاکتور و... مراتب را باشماره تلفن گویای 124 اطلاع داده ویا به معاونت بازرسی و نظارت بر قیمت کالاو خدمات سازمان صنعت و معدن و تجارت ، واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی گزارش دهند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی جهت دریافت ضرر و زیان ناشی از این تخلفات بصورت حضوری در شعب تعزیرات حکومتی استان اقدام به طرح و پیگیری شکایت نمایند.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: جریمه ، متخلفین ، قیمت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.