یک دستگاه تانکر سوخت در کمربندی آذربایجان شرقی پس از واژگون شدن و آتش گرفتن با دو خاور و پراید برخورد می‌کند و 4 کشته بر جای گذاشت.

تصادف آتشین تانکر سوخت در کمربندی شهر/ آمار کشته‌ها تاکنون 4 تن اعلام شده استبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: عصر امروز حوالی ساعت 17 واژگونی یک تانکر سوخت( حامل سوخت گازوئیل) در کمربندی این شهر به سمت جلفا حوالی میدان تره‌بار شهر مرند و برخورد آن با دو خودرو دیگر  4 کشته برجای گذاشت.

وی افزود: در این حادثه تانکر سوخت بعد از واژگون شدن و آتش گرفتن با خاور و خودروی پراید برخورد می‌کند.

حسینقلی‌زاده گفت: در این حادثه متاسفانه تا این لحظه کشته شدن راننده تانکر سوخت، خاور و دو سرنشین خودروی سواری پراید محرز شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: دو اکیپ اورژانس مرند به محل حادثه اعزام شده و اکیپ‌های شهرهای مرند آماده باش داده شده است.

سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار ما درباره این خبر گفت: متاسفانه در این حادثه یک آتش‌نشان نیز مجروح شد که جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
این چندمین باره که این اتفاق می افته. دفعه قبلی تریلی سوخت کنار اداره برق واژگون شد و چون از اونجا تا میدان امام سراشیبی هستش سوخت و آتیش تا اونجا اومده بود و کلی ماشین تو آتیش سوخت . من شاهد این اتفاق بودم. ولی تنها کاری که کردند ورودی شهر رو به خودروهای سواری محدود شد. همین . خیلی زحمت کشیدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
من دیدم خیلی وحشتناک بود فقط باید از نزدیک میدیدید تا درکش کنید
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۳:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
این یکی از مهمترین کمربندی های آذربایجان با تردد زیاد تریلی ها هست ولی همیشه حادثه های ناشی از اون نصیب مردم مرند میشه .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
این درست 5مین بار هست مسولین لطفا کاری بکنید
مردم مرند هر سال شاهد این صحنه ها هست و کشته میدهد
آخرین اخبار