شهردار آبسرد بزرگداشت 14 و 15 خرداد که نشانگر یاد و خاطره کبیر انقلاب و قیام خونین مردم عزیز است را يك وظيفه ملي و ميهني دانست.

پرویز قنبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به ارکاني چون وحدت و انسجام ملي و رهبري امام خميني(ره) توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق و مایه برکت برای آیندگان باشد.

وی ادامه داد: با گذشت زمان عظمت امام بر جهانیان آشکار گشت چرا كه بنیان گذار جمهوری اسلامی نه تنها یک رهبر سیاسی بلکه به عنوان مرجع دینی نقش عظیمی را ایفا کرد.

شهردار آبسرد گفت: نيمه خرداد سال 1342 نمایش پایداری و استقامت ملت بزرگ ایران بود كه جز با رهبري امام خمینی(ره) اين مقاومت ها و در نهايت پيروزي انقلاب به منصه ظهور نميرسيد

پرويز قنبري بزرگداشت 14 و 15 خرداد را يك وظيفه ملي و ميهني دانست و اظهار داشت: 15خرداد 1342 نقطه عطف تاریخ مبارزات ملي علیه استبداد و استعمار كشورمان ايران است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد .

وي ادامه داد :معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد که وظیفه ما تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار و تبیین اندیشه‌های تابناک او برای نسل جوان است.

قنبري بيان داشت: امام انقلابی بنا نهاد که ریشه در معنویت و پاکی دارد و وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند که جوانان را به عنوان آینده سازان کشور و نظام با شخصیت والای ایشان آشنا نماییم. بی گمان امام خمینی (ره) با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی و اسلامی، حق بزرگی بر گردن همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان دارند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.