نخستین ایرانی دارای نشان مدرس سطح یک اسکواش جهان گفت: با نشانی که دریافت کرده ام می توانم با برگزاری دوره، مدرک فدراسیون جهانی صادر کنم.

علیرضا سنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص کسب نشان مدرس سطح یک دوره های فدراسیون جهان اظهار کرد:پیش از این اتحادیه های اسکواش آسیا، اروپا و... هر کدام سیستم آموزشی مربوط به خود را داشت اما فدراسیون جهانی اسکواش به منظور انبوه سازی آموزش اقدام به برگزاری دوره‌هایی کرد که هر یک از مدرسان قاره ای در آن شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون، مدرک مدرسی جهان را دریافت کنند. 
 
وی تصریح کرد: مدرسان بعد از آزمون با توجه به امتیاز کسب شده یا مدرک آموزشی محلی در کشورشان می گیرند یا مدرک بین المللی دریافت میکنند که من موفق شدم مدرک مدرسی بین المللی را دریافت کنم.
 
نایب رئیس فدراسیون اسکواش اعلام کرد: از این پس در هر کدام از کشورهای آسیایی یا اروپایی که فدراسیون جهانی دوره برگزار کند ما می توانیم کلاس برگزار کرده و به دانش آموختگان مدرک فدراسیون جهانی اسکواش بدهیم. 
 
سرمربی تیم های ملی اسکواش در پایان به حضور تیم ملی نوجوانان و جوانان در رقابت های بین المللی مالزی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: رقابتها از امروز آغاز خواهد شد و ملی پوشان نوجوانان و جوانان کشورمان در رده‌های زیر 13 ،15، 17 و 19 به مصاف رقبای خود می روند. 
 
انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: سنایی ، اسکواش ، مدرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار