رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه است که با توسعه کانون های فرهنگی و هنری محقق می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن ؛حجت‌الاسلام‌ "میثم کریمانی" اظهار کرد: در راستای تقویت بنیان های فرهنگی جامعه، مجوز و راه اندازی کانون‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی را که به‌صورت مردمی اداره می‌شود در دستور کار اداره تبلیغات دماوند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی در منطقه مشغول فعالیت است، از افتتاح کانون مشکات به عنوان یکی از همین کانون‌ها در سطح منطقه خبر داد و گفت: عمده‌ فعالیت های این کانون ترویج مسائل فرهنگی، دینی و قرآنی است که برای جذب جوانان جامعه تشکیل می‌شود.

این مقام مسوول ادامه داد: برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم، احکام نهج‌البلاغه و آموزش قرآن به زبان انگلیسی از دیگر کلاس های این کانون است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند به برگزاری کلاس‌های بافتنی، قلاب‌بافی، گلیم‌بافی، گیپوربافی، گونی‌بافی، روبان دوزی، سرمه‌دوزی، عروسک دوزی، مرصع‌کاری، گل‌سازی، نقاشی، هویه‌کاری و کلاس های سفره‌آرایی، کلاس‌های خط، کلاس‌های زبان و عکاسی نیز در این کانون ها تاکید کرد.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.