قرار داد یازده بازیکن کلیدی تیم فوتبال پرسپولیس با اتمام لیگ چهاردهم به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فصل نقل و انتقالات پانزدهمین دوره لیگ برتر در حالی از امروز آغاز میشود که این طور به نظر می‌رسد پرسپولیس تهران در ابتدای فصل جدید هم همانند سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که یکی از مهم ترین آن ها به پایان رسیدن قرار دادهای بازیکنان اصلی تیم می باشد و این موضوع می تواند زیان زیادی به باشگاه پرسپولیس وارد کند.

هواداران پرسپولیس که امیدوار بودند با واگذاری این تیم به بخش خصوصی اوضاع وحشتناک‌ مدیریتی و فنی سرخ‌پوشان پایتخت دگرگون شود، اکنون با لغو مزایده چهارم در آستانه فصل نقل و انتقالات کاملا در نگرانی بسته شدن فهرست بازیکنان فصل جدید پرسپولیس  قرار دارند.

 علی رضا نور محمدی، سوشا مکانی، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی، بابک حاتمی، مهدی طارمی، محسن بنگر، گابریل فرناندو، مایکل اومانا و حمید علی عسگر بازیکنانی هستند که با اتمام لیگ برتر چهاردهم قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده و با توجه به بلاتکلیفی مدیریتی این باشگاه در وضعیتی کاملا نامعلوم از این لحاظ قرار دارند.

 اکثر این نفرات  از بازیکنان ثابت پرسپولیس در لیگ چهاردهم بوده و صحبت‌هایی مبنی برتمایل‌ چند باشگاه متمول لیگ برتری و چند باشگاه عربی برای به خدمت گیری آنها شنیده می‌شود.

بی شک در صورت جدایی نفراتی چون محمد نوری کاپیتان سرخپوشان‌، مهدی طارمی پدیده این فصل باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه، مایکل اومانیا، محسن بنگر و هادی نوروزی که در فصل ضعیف پرسپولیس در لیگ چهاردهم از لیگ چهاردهم از صعود بازیکنان خوب این تیم بودند، ضربه‌ای سخت بر پیکر نیمه جان پرسپولیس وارد خواهد شد چرا که باوجود مشکلات مدیریتی متعدد نباید انتظار داشت که مدیران کنونی این باشگاه موفق شدند تیمی در حد قهرمانی لیگ پانزدهم در اختیار برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس قرار دهند.

 به هر حال باید از مسئولین امر عاجزانه تقاضا داشت که هر چه سریع‌تر چاره ای اساسی برای حل معضلات محبوب ترین تیم آسیا بیندیشند چرا که به نظر می‌رسد هواداران میلیونی پرسپولیس دیگر تاب و توان ناکامی‌های متوالی تیمی که روزگاری نه چندان دور با ستارگان پر شمارش لرزه بر اندام هر حریفی  می‌انداخت را ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار