استاد برجسته دانشگاه هند استکبار ستیزی را یکی از ویژگی های منحصربفرد امام خمینی برشمرد و گفت : بنیانگذار جمهوری اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و مدافع مظلومان بود.

استاد هندی: امام خمینی پرچمدار استکبار ستیزی در جهان بودبه گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از ایرنا ؛«عراق رضا زیدی» رییس بخش فارسی دانشگاه جامعه ملی اسلامی دهلی ، اظهار کرد:امام خمینی (ره ) همواره درمقابل زورگویان و به خصوص امریکا و کشورهای استکباری با تمام توان ایستاد و آنها را به زانو درآورد .

وی با اشاره به شخصیت روحانی و معنوی امام خمینی (ره ) تصریح کرد:شخصیت معنوی ایشان همواره زبانزد بود به گونه ای از ایشان بعنوان مصلح بزرگ یاد می شود.

استاد دانشگاه جامعه ملی اسلامی دهلی گفت :کارهای بزرگ امام خمینی (ره ) موجب احیای دوباره اسلام و عزت مسلمانان در نقاط مختلف شده است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمامی جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، تصریح کرد: این تحول بزرگ مدیون رهبری و هدایت شخصیت برجسته ای است که با درک صحیح اوضاع سیاسی به خوبی انقلاب اسلامی را هدایت کردند.

رییس بخش فارسی دانشگاه جامعه ملی اسلامی دهلی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر نهضت های اسلامی در دیگر نقاط جهان گفت:بسیاری از حرکت های مردمی علیه استبداد و استکبار از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) نشات گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث به خطر افتادن منافع امریکا و کشورهای غربی در ایران و منطقه شد،گفت: دشمنان ایران با تحمیل جنگ و بسیاری از توطئه ها درصدد شکست انقلاب اسلامی بودند که با رهبری حکیمانه و حمایت مردم موفق نشدند.

زیدی تفرقه را باعث بسیاری از مشکلات کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: امام خمینی همواره بر وحدت کشورهای اسلامی درمقابل امریکا و رژیم صهیونیستی تاکید می کرد .

وی با تاکید بر هوشیاری مسلمانان درمقابل توطئه های امریکا و غرب افزود: مسلمانان جهان باید با پیروی از افکار و اندیشه های امام خمینی درمقابل دشمنان متحد شوند و نگذارند دشمنان دربین صفوف آنها شکاف ایجاد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار