برخورد با مکان های بدون مجوز همچون باغ تالارها و چایخانه ها در دستور کار امسال فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:طرح برخورد با راکبان موتور سیکلت های و خودروهای متخلف که اقدام به دور دور کردن، ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم می کنند نیز در طول هفته در حال اجرا است و تا به نقطه مطلوب کامل نرسد این طرح ادامه خواهد داشت.

سردار عبدالرضا آقاخانی در ادامه با بیان اینکه با گذشت 2 ماه از اجرای طرح برخورد با راکبان خودروها و موتور سیکلت ها ی متخلف تاکنون 200 دستگاه خودرو متوقف و به پارکینگ منتقل شده است گفت: در این رابطه حدود 300 خودرو متخلف نیز اعمال قانون شده اند.

وی، اجرای طرح های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی همچون برخورد با توزیع کنندگان مشروبات الکلی،حوزه فضای مجازی، مرکز فحشا و فساد، جریان های ضد فرهنگی، شرارت و اوباشگری را از دیگر دستورکاراقدام های پلیس اصفهان برای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی برشمرد و افزود: رویکرد امسال ناجا در مسائل اجتماعی یک رویکرد آموزشی، ارشادی، مشاوره ای و ساماندهی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به طرح ساماندهی موتور سیکلت سوارن که 2 ماه از اجرای آن می گذرد اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح فقط از تردد موتور سیکلت های متخلف فاقد پلاک و راکبان فاقد کلاه ایمنی جلوگیری می شود.

سردار آقاخانی با بیان اینکه اجرای طرح یاد شده علاوه بر حفظ سلامتی موتورسیکلت سواران، سبب کشف شماری موتورسکلت شده است افزود: با اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران، حدود 15 نفر از کشته های ناشی از تصادف با موتور سیکلت نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.