اعضای هیات مدیره تیم ملوان در غیاب سیروس محجوب در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه در تیم ملوان،به نظر می‌رسد با اختلافی که در انزلی بر سر اداره تیم ملوان بوجود آمده است مالک این باشگاه از دیگران قهر کرده است.

اظهارات اخیر مالک تیم ملوان در صفحه شخصی‌اش بر این واقعیت دامن می زند که سیروس محجوب در شرایطی که ملوان باید برای فصل بعد آماده شود قهر کرده تا افرادی که با او مخالف بودند دست به کار تازه ای بزنند.

 در چنین شرایطی کلیه جلسات هیات مدیره تیم ملوان لغو شده است.حتی این موضوع به وجود آمده که چون مالک ملوان با 70 درصد سهام از نیروی دریایی 30 درصدی کمتر در هیات مدیره عضو دارد اغلب تصمیماتش وتو می شود و این موضوع هم یکی دیگر از نگرانی های او است.

به هر حال محجوب منتظر است تا افراد منتقد برای ملوان کاری کنند و اگر نتوانستند بار دیگر خود امور را در دست گرفته و دیگر به کسی اجازه دخالت ندهد.

بد نیست بدانید در چنین شرایطی شنیده شده است که طی چند هفته اخیر گروه های مختلفی از سرمایه گذاران بزرگ کشور و یک موسسه مالی و اعتباری و دو نفر از پیشکسوتان فوتبال ایران خواهان در اختیار قرار گرفتن سهام ۷۰ درصدی باشگاه ملوان شده اند و با مسئولان امر گفتگو نموده اند و این یعنی افرادی که محجوب در برابرشان کوتاه آمده و عقب کشیده دست به کار شده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار