نخستین کارگاه آموزشی خلاقیت مادر و کودک با هدف پرورش خلاقیت و ایجاد عادت مطالعه در کودکان صبح جمعه در کتابخانه‌ عمومی امام علی(ع) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛در این کارگاه که در فضایی شاد و پرجنب و جوش و با حضور بیش از 40 نفر از مادران و کودکان 2 تا 9 سال یزدی برگزار شد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان یزد نیز حضور داشتند.

معرفی کتاب به مادران مادران و کودکان، راهکارهای پرورش خلاقیت از طریق بازی، نقاشی، کاردستی و آموزش مفاهیمی مانند سپاسگزاری، صلح و دوستی از برنامه‌های اجرا شده در یان کارگاه بود.

رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در ابتدای این دوره آموزشی با تقدیر از مسئول و کتابداران کتابخانه امام علی(ع) گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند نقش به سزایی در جذب مخاطبان به ویژه کودکان به کتابخانه و کتابخوانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی گسترده و به موقع و همچنین توجه بیشتر به بررسی و ارائه راهکارهایی برای ایجاد عادت مطالعه در کودکان از جمله مواردی است که باید در اجرای چنین برنامه‌هایی پررنگ‌تر باشد تا  نتایج بهتری کسب شود.

دوست فاطمی‌ها با ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص اجرای چنین برنامه‌هایی، استمرار و برنامه‌ریزی مناسب‌تر برای تاثیرگذاری ماندگارتر بر مخاطبان دانست.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.