گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی هندبال گفت: طی بررسی‌های انجام شده دریافتم، هندبالیست‌های ایرانی داری ضعف فیزیکی هستند.

هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی دارنعرفان اسماعیلاجیچ گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پس از جلسات برگزار شده در خصوص قرارداد و مسائل مالی هنوز امضای نهایی انجام نشده و به توافق نرسیده ایم.
 
وی در خصوص تماشای یک بازی از دو تیم لیگ هندبال ایران بیان کرد: از نظر من این دو تیم بسیار آماتور بازی کردند چرا که بازیکنان دو تیم بیشتر از رقابت‌ مشغول صحبت در زمین بودند!
 
وی افزود: نزدیک تصمیمات نهایی هستیم و به اعتقاد من ایران در هندبال مستعد پیشرفت است، اما باید در این راستا کارهای بسیار زیادی صورت گیرد تا قهرمانی آسیا شود.
 
گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی تصریح کرد: در صورتی که بنده به عنوان سرمربی انتخاب شوم و بتوانم پشتیبانی و حمایت فدراسیون و جلب اعتماد آنها، برنامه‌های بسیاری را پیش روی دارم و معتقدم هستم که کار برایم ارزش بیشتری نسبت به مادیات دارد.
 
اسماعیلاجیچ عنوان کرد: علاقه‌مند به همکاری با تیم ملی ایران هستم، از نظر من مشکل اساسی هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی  آنهاست، هندبالیست‌های حرفه‌ای باید تفکر و فیزیک و آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند، این در صورتی است که ورزشکاران هندبال ایران سیستم زندگی یک ورزشکارحرفه‌ای را بدانند و باید تمرین و استراحت و تغذیه‌ی مناسبی داشته باشند و تمام تمرکزشان را روی حرفه‌ی شان بگذراند تا بتواند به عرصه‌های بین المللی راه یابند.
 
وی در پایان گفت: اگر من به عنوان سرمربی انتخاب شوم جهت تقویت ضعف بدنی هندبالیست‌ها همراه خود بدنسازی حرفه‌ای خواهم آورد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جدید ، ایرانی ، فیزیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار