رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: طی برنامه‌ای بهتری رکاب‌زن آسیایی، پیراهن طلایی را از آن خود می‌کند.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: طی ارزیابی فدراسیون جهانی از رکاب‌زنان ایرانی که در مقایسه با دوچرخه‌سواران خارجی انجام شد ما در این  مسابقه تورگردانی ایران – آذربایجان به جایگاه خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود: در سنجشی که فدراسیون جهانی از تیم پیشگامان کویر یزد کرد عنوان بهترین باشگاه قاره‌ای در آسیا را گرفت و رکابزن کشورمان حسین عسگری بهترین رتبه انفرادی و تیمی را به دست آورد.

قمری تاکید کرد: سی‌‌امین تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، از بهترین مسابقات در سطح کشور و قاره آسیا است که تیمها به دنبال کسب امتیاز بیشتر برای صدرنشینی هستند.

وی در خصوص بازدید از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اظهار داشت: در سفری که به تبریز و ارومیه به منظور وضعیت برگزاری تور داشتیم همکاری مفیدی از سوی استانداری هیات استان و دیدم و عسگری در مجموع بهترین دوچرخه‌سوار شناخته شد و لباس طلایی و پیراهن آسیایی را روز گذشته بر تن کرد.

مسئولان جهانی، پیشگامان کویر یزد را برترین معرفی کردند

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: امیدوارم تا دوچرخه‌سواران با سلامت این مسیر دشوار را طی کنند.

وی خاطر نشان کرد: آخرین مرحله روز سه‌شنبه 12 خرداد در شهر تبریز با 44کیلومتر مسافت برگزار می‌شود.

قمری اظهار داشت: مسابقه تورگردانی رکاب‌زنی سه‌شنبه 12 خرداد در بلواری به مسافت 15 کیلومتر با 10 دور رکاب‌زدن اطراف این بلوار برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نتایج نهایی تاکید کرد: در هر مرحله به نفرات برتر هدیه‌ای اهدا می‌شود و هر کسی که بهترین زمان را در تور به دست آورد قهرمان تور شناخته می‌شود.

در آخرین مرحله به بهترین نفرات زمان و خطهای امتیازی داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار