دروازه بان سابق تیم فوتبال رئال مادرید در کتاب خاطرات خود نوشته است بازیکنانی در این تیم به مورینیو خیانت می کردند.

دودک: بازیکانی از پشت به مورینیو خنجر زدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، یرزی دودک دروازه بان بازنشسته تیم ملی لهستان و باشگاه‌های رئال مادرید و لیورپول در کتاب خاطرات خود فاش کرده است که در دوران مربیگری خوزه مورینیو در سانتیاگو برنابئو این مربی پرتغالی معتقد بود کسانی در این تیم به او خیانت می کنند و اطلاعات تیم را در اختیار رسانه ها قرار می دهند.
 
خوزه مورینیواز این افراد تحت عنوان"موش" نام برد و کار آنها را" خنجر زدن از پشت" تعبیر کرده است. 
 
دودک می نویسد: دو سال پیش در روزنامه خواندم که مطبوعات اسپانیایی به دنبال" موش" در رختکن رئال ماردید هستند و بلافاصله این مسئله مرا به یاد مسابقه ما با بارسلونا در سال 2011 انداخت که در سانتیاگو برنابئو بازی 1-1 شد. 
 
مورینیو به رختکن آمد و گفت: نتیجه بد نبود، در واقع چون ما کل نیمه دون را به دلیل اخراج آلبیول 10 نفره بازی کردیم نتیجه بد نبود. 
 
مورینیو افزود: من می بینم که رابطه شما با رسانه ها خیلی خوب است، من می دانم که ما باید با آنها کنار بیاییم اما فکر نمی‌کردم شما اینطور با آنها خوب باشید، من از آنها شنیدم که تمرینات تاکتیکی ما خوب نیست، در ضربات آزاد اشتباه کار می کنیم و شما جلسات قبل از بازی را نمی خواستید. من 4 ساعت قبل از بازی تلویزیون را روشن کردن و دیدم خبرنگار اسامی بازیکنان تیم ما را اعلام می کند، مورینیو سپس فریاد زد وقتی یکی از شما"موش" است ما چطوری می توانیم آنها (بارسلونا) را غافلگیر کنیم، یک نفر قبل از بازی اطلاعات بازیکن اصلی ما را لو داده است. 
 
آنها همه چیز را در مورد تیم ما می دانستند، ما تمام هفته تمرین کردیم، می خواستیم آنها را غافلگیر کنیم، ما می خواستیم تغییراتی اعمال کنیم، ما پپه را در خط هافبک گذاشتیم تا در برابر مسی بازی کند تا او را مهار کند همه چیز درست بود پس چرا نتیجه نداد، هیچ کس جواب نداد. 
 
مورینیو افزود:یکی از شما قبل از شروع مسابقه ای که برای ما مهم بود با چاقو از پشت مرا زد. 
 
یرزی دودک در ادامه خاطرات خود می نویسد: اشک در چشمان مورینیو جمع شد،من هرگز او را در این وضعیت ندیده بودم، مورینیو فریاد زد، آن موش کجاست، او چه کسی است و سپس به اسبتان گنارئو که متولد مادرید است اشاره کرد. 
 
مورینیو سپس گفت: شاید آن فرد کسی باشد که مدتهای طولانی ایجاد بازی کرده است او به، سه چهار بازیکن دیگر هم اشاره کرد و پرسید چطور می توانید تمام چیزی را که کل هفته کار کرده بودیم نابود کنید. 
 
در پایان مورینیو یک بطری پلاستیکی را به دیوار پرت کرد در را هم کوبید و رفت. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار