حضور نایب رئیس و رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال ایران

نایب رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال ایران، مهمان ویژه ملی‌پوشان در تمرین نوبت دوم بود.

حضور نایب رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران؛ محمود اسلامیان نایب رءیس اول فدراسیون در مجموعه پاس قوامبن حاضر شد و از مجموعه بازدید کرد.

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از تمرین تیم ملی گفت: میلاد امام زمان را تبریک عرض میکنم. قبلا گفته بودم اگر به تیم ملی دعوت شوم انگیزه ام بیشتر می‌شود.

وی در مورد پیشنهادات باشگاهی اظهار داشت: پیشنهاداتی از تیم های حوزه خلیج فارس و اروپا وجود دارد اما اولویت اول من پرسپولیس است.

وی ادامه داد: تاکنون کسی در باشگاه بامن تماس نگرفته است که کسب تکلیف کنیم زیرا وضعیت باشگاه مشخص نیست.

وی در مورد رقبای خود در تیم ملی گفت: هریک از رقبا بازیکنان بزرگی هستند اما فوتبال میدان نبرد است، هدف همه این است تیم ملی سربلند گردد. تمام تلاشم را میکنم تا بهتر شوم.

اسلامیان در حال حاضر با اعضای تیم ملی به گفت و گو پرداخت.

امید ابراهیمی در نشست خبری قبل از تمرین تیم ملی گفت: به هر حال مینی کمپ اول و دوم تمرینات بسیار خوبی بود.جوانان خوبی دعوت شدند و می‌توانند آینده تیم ملی را تامین کنند.

وی در خصوص جایگزینی نکونام گفت: تصمیم گیرنده کی روش سرمربی تیم ملی است وتمام تلاشم را برای موفقیت انجام میدهم.

وی ادامه داد: بازی دوستانه با ازبکستان خیلی می‌تواند به ما کمک کند، در حال حاضر شناختی از ترکمنستان ندارم.امیدوارم در بازی اول در مقدماتی جام جهانی بتوانیم به نتیجه مورد نظر کادر فنی برسیم.

وی درمورد آینده خود گفت: قبل از دربی سوء تفاهم بوجود آمده بود،تا به امروز تمرکزم بر روی تیم ملی است و بعد از تیم ملی تصمیم گیری می‌کنم وضعیت استقلال مشخص نیست که با چه کسی مذاکره کنیم.

وی در مورد شایعاتی که گفته می‌شود امید ابراهیمی پسر قلعه نوعی است و با وی قرار داد بسته گفت:قلعه نویی بمن لطف دارد، اما چنین چیزی نیست من باشخص قرار داد نبستم و این موضوع را تکذیب می کنم.

بازیکنان پس از عبور از نیزه‌ها بصورت مارپیچ و پریدن از روی موانع و استارت سریع، به پاسکاری کوتاه پرداختند.

بعد از مرحله فوق بازیکنان در گوشه زمین به استارت کوتاه پرداختند.

افشین پیروانی با اشاره به اسلامیان گفت:این افراد می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و قول‌های داده شده برای موفقیت تیم ملی عملی شود.

پس از مرحله فوق و استراحتی کوتاه و صحبت‌های کی‌روش با بازیکنان فوتبال درون تیمی در 2 گروه سبز فسفری به عنوان گروه مهاجم و یک مهاجم نوک با کاور سفید و گروه مدافع با کاور قرمز و دروازبانان با لباس سبز تیره این تمرین را آغاز کردند.

محمود اسلامیان محمود اسلامیان در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و با اعضای کادر فنی و بازیکنان به صحبت پرداخت.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: هیچ پدیده‌ای در دنیا به اندازه فوتبال جهت اعتلای روحیه مردم اثر ندارد. این مجموعه می‌تواند در اعتلای روحیه مردم و عزت و اقتدار کشور کمک کند.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که در فوتبال صورت می‌گیرد و رسانه‌ها به آن اشاره می‌کنند تصریح کرد:هزینه‌ای که در فوتبال انجام می‌شود را نمی‌توان با تاثیری که بر روحیه مردم میگذارد مقایسه کرد. حضور کی‌روش در ایران غنیمت است البته به تاین موضوع هم اشراف کامل داریم که مشکلات تیم ملی زیاد است اما مسائل حل می‌شود. به امید خدا و با تدبیر کی‌روش به موفقیتهای بزرگ دست می‌یابیم.

کفاشیان در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد و نظاره گر تمرین تیم ملی از روی نیمکت بود.

تمرین تیم ملی در مواقعی کی روش تمرین را قطع کرده و در بعضی مواقع به طور عملی تمرین را توضیح داد.

پس از اتمام این مرحله از تمرین با استراحتی کوتاه، ملی پوشان فوتبال درون تیمی را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار آزمون و پور علی گنجی غایبان تمرین امروز هستند.

بازیکنان برای انجام فوتبال درون تیمی به دو گروه آبی و سبز فسفری تقسیم شدند و یک بازیکن به عنوان بازیکن آزاد با پیراهن قرمز به فوتبال درون تیمی پرداختند.

در تمرین امروز حدود پنجاه هوادار حضور دارند.

ابراهیم میرزاپور میهمان جدید تمرین امروز تیم ملی بود.

در پایان تمرین امروز، ملی پوشان کشورمان به پنالتی زدن چرداختند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار