امیر عبدالهیان در دیدار با شخصیت‌های اردنی:

سیاست ثابت ایران گسترش رابطه با تمامی کشورهاست

معاون عربی و افریقایی وزارت امور خارجه گفت: سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران گسترش رابطه با تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی و منطقه می باشد .

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران عصر امروز (سه شنبه دوازدهم خرداد ماه ) گروهی از شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ای اردنی که به تهران سفر کرده‌اند با "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار شخصیت های اردنی ضمن تمجید از سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و نزدیکی مردم کشورهای منطقه و مبارزه با توطئه دشمنان مردم منطقه جهت ایجاد اختلاف و درگیری اظهار داشتند: این سفر با هدف ضرورت تقویت روابط مردمی به خصوص بین نخبگان دو کشور صورت گرفته است .

 در این دیدار امیرعبداللهیان ضمن خوش آمد گویی به هیات اردنی اظهار داشت: سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران گسترش رابطه با تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی و منطقه می باشد .

وی ابراز امیدواری کرد در اسرع وقت رابطه خوب دو کشور در کلیه زمینه‌ها گسترش یابد. 

معاون وزارت خارجه ضمن انتقاد از طرف‌هایی که با دخالت‌ها و نظامی کردن، منطقه را به خشونت کشیده‌اند حمله نظامی علیه مردم مظلوم یمن و از بین بردن زیر ساخت‌ها اقتصادی این کشور و کشتن هزاران نفر از مردم بی گناه این کشور را محکوم و ادامه داد حمله نظامی عربستان به یمن در شان یک کشور اسلامی نبود و ابراز امیدواری کرد عربستان به حملات نظامی خود علیه مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی یمن پایان دهد  .

امیر عبدالهیان با اشاره به دغدغه مشترک ملت‌های منطقه در حمایت از فلسطین بر استمرار حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و محور مقاومت تاکید نمود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار