کارشناس هواشناسی گفت: با تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق، وزش باد همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه راه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امروز بعد از ظهر برای شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد مورد انتظار است.

شدت بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش می‌یابد و روز پنجشنبه فزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش؛ طی دو روز آینده وزش باد شدید در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد که در برخی نقاط با گردوخاک همراه خواهد بود، بویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان در منطقه زابل، توفان باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در این راستا؛ احد وظیفه مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: با تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق، وزش باد همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار