شهردار منطقه۶ از کاشت١٠٠ اصله درخت و حدود۶٠٠ گل در حاشیه پهنه جنوبی حرم مطهر خبر داد.

ویژه ارتحال امام//گل کاری پهنه جنوبی حرم مطهر توسط منطقه۶عظیم بابایی شهردار منطقه۶ در گفت و گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:به منظور برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد رحلت حضرت امام(ره) توسط این منطقه پهنه جنوبی حرم مطهر به متراژ۶٠  هزار متر مربع برای خدمت رسانی مطلوب به زایران آماده سازی شد. 

وی ادامه داد: محوطه پهنه جنوبی حرم مطهر با کاشت ١٠٠ اصله درخت،٣٠٠  گل رز و٢۵٠ گل به صورت دایمی مزین و بیش از ١۵٠٠ بوته و درختچه در حاشیه پهنه جنوبی و باغچه ها کاشته شده است. 

بابایی افزود:کاشت گل و گیاه، علف کشی و باز پیرایی فضای سبز، جمع آوری بیش از ٢٠٠ متر مکعب خاک و نخاله، نظافت و پاکسازی محوطه،  انجام٢۵٠٠ متر مربع آسفالت و لکه گیری در محوطه و پهنه خاکی و رنگ آمیزی ٧٨٠٠ متر طول از جداول و دار بست ها و بیش از ٨۵٠ متر مربع از المان ها از دیگر اقدامات صورت گرفته  در پهنه جنوبی حرم مطهر است. 

شهردار منطقه اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی توسط اداره زیبا سازی منطقه به متراژ ٧٨٠٠ در  متر طول داربست در پهنه جنوبی حرم مطهر ایجاد شده است. 

وی در پایان گفت:مدیران و کارکنان شهرداری این منطقه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و تقدیم تاج گل به بارگاه نورانی ایشان با امام راحل تجدید بیعت می کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار