برگزاری مراسم 15 خرداد در گلزار شهدا

شهردار منطقه 15 گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد مراسم یادمان شهدا در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم 15 خرداد در گلزار شهداعلی‌اکبر انجمنی، شهردار منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: به واسطه وجود یادمان شهدای بزرگوار 15 خرداد در این منطقه همزمان با سالگرد این شهدا مراسم معنوی با حضور مسئولان کشوری و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

انجمنی در خصوص اینکه 15 خرداد یکی از مهمترین ارکان تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که وقوع انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) ممکن ساخت، افزود: خدا را شاکرم که این توفیق را دارم تا با حضور آیت‌الله وحید گلپایگانی نماینده ولی‌فقیه در جنوب شرق تهران و با همکاری ستاد بزرگ‌داشت 15 خرداد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای گرامی‌داشت راه اسلام و انقلاب تلاش می‌کنیم.

شهردار منطقه تصریح کرد: ستاد بزرگداشت 15 خرداد در سنوات گذشته با حضور مسئولان منطقه همه توان خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمی در شأن شهدای بزرگوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم عصر روز 15 خرداد در بزرگراه امام رضا (ع) بعد از مسجد سیدالشهداء (ع)، گلزار شهدای 15 خرداد برگزار می‌شود و پیش‌بینی اجرای برنامه‌های سخنرانی و مداحی، تواشیح، غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، شهردار ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار