یک محقق و نویسنده تایلندی، امام خمینی (ره) را احیاگر اسلام در دوران معاصر دانست و گفت: امام خمینی (ره) در زمانی که همه دشمنان در تلاش برای از بین بردن اسلام در جهان بودند با احیای اسلام به مسلمانان هویت دو باره داد و باعث شناخت اسلام حقیقی شد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران و به نقل از ایرنا ؛"سیدمحمود شاه حسینی" نویسنده و محقق تایلندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام (ره) و به پشتوانه مردم مسلمان ایران محقق شد، پیام های آشکاری برای مستکبران جهانی داشت.

به گفته وی، در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی، چهره اسلام و مسلمانان در جهان تقویت شد، به مسلمانان هویت داده شد و این پیام نیز به دشمنان اسلام رسید که هرگز توان مقابله با اسلام را ندارند.

نویسنده کتب تایی زبان 'خمینی کیست؟' که تاکنون به دلیل تقاضای مخاطبان چندین بار بازنشر شده است، افزود' احیای اسلام در ایران به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کشورهای منطقه خاورمیانه باعث شد دشمنان اسلام بیش از پیش احساس خطر کنند و این بار با همه قدرت خود در تلاش هستند مسلمانان را از هویت خود دور کنند و با اسلام هراسی، اسلام را در اذهان جهانی نادرست جلوه دهند.

شاه حسینی در مقدمه کتاب 'خمینی کیست؟' نوشته است: ساخت و افتتاح مسجد روح الله در مسجد شهر ناخانسیتامارات در جنوب تایلند مرا به این فکر انداخت تا به واسطه این امر که امام خمینی (ره) همواره در اندیشه مردم زنده است این کتاب را چند بار بازنشر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار