"جان کال برون" 32ساله به جرم آزار و اذیت جنسی در اتوبوس شبانه به هفت سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آقای "جان کال برون" 32ساله به جرم آزار و اذیت جنسی در اتوبوس شبانه به هفت سال حبس محکوم شد.
 
این دانشجوی دانشگاه کینگ،به اتهام سواستفاده جنسی از یک خانم در حال خواب در اتوبوس و همچنین تجاوز وحشیانه به وی حالا در زندان بسر میبرد.

تجاوز وحشیانه به دختر مست در راه بازگشت به خانه/ مهمانی شبانه دردسر ساز شد + تصاویر

طبق این گزارش، قربانی، که در آن شب برای خوردن نوشیدنی با دوستان خود بیرون رفته بود در ساعت حدودا 2 نیمه شب سوار بر اتوبوس شبانه( n13  در الدویچ )؛هنگام برگشت به خانه در اتوبوس خوابش برد.
 
سپس "کال برون" که در کنار او نشسته بود زمانی که متوجه عدم هوشیاری دختر جوان شد، وی را از اتوبوس پیاده کرد و به خانه خود در بزرگراه کیدرپور واقع در "همپشید" برد.
 
این خانم که به دلایل قانونی نامش برده نشد در ادامه گزارش خود به پلیس گفت:من اولین چیزی که هنگام بیدار شدن یادم می آید؛ گفتن نه و تلاش برای دور کردن این مرد وحشی ازخودم بود، اما موفق به این کار نشدم و مورد تجاوز وحشیانه قرارگرفتم سپس از غفلت متجاوز استفاده کرده و از خانه شیطانی فرار کردم و خودم را به خانه رساندم.
 
پلیس بعداز دستگیری "کال برون" در26 اکتبر سال گذشته ،از دیگر خانم هایی که قربانی او شده اند دعوت کرد و به آنها اطمینان داد که از آنان دفاع خواهد شد.

تجاوز وحشیانه به دختر مست در راه بازگشت به خانه/ مهمانی شبانه دردسر ساز شد + تصاویر

پلیس در ادامه گفت: دوست دارم برای شجاعت این قربانی که در حال برگشت به خانه مورد حمله جنسی قرار گرفته و متهم او را به خانه برده و به او تجاوز کرده تشویقی در نظر بگیرم.
 
"نیل رالینسون"، محقق بخش آزار و اذیت‌های جنسی در گزارش خود گفت: خیابان های لندن حالا بعد از زندانی شدن "کال برون" کمی امن تر شدند.
 
وی در ادامه گفت: من این اطمینان را به مردم می‌دهم که امثال این متجاوزان را که خانم های بی دفاع را هدف قرار میدهند، تعقیب می‌کنیم و آنها را به میز محاکمه می‌کشانیم و از گزارش هر فرد دیگری که از این آزار و اذیت ها رنج برده حمایت میکنیم.
 


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، غربی ، تجاوز ، مستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۹:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
آمریکای ها همیشه به این کارا مشغول هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۹:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
آمریکای ها همیشه به این کارا مشغول هستن یعنی شغلشون هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا همایونی
۱۸:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
این اتفاقات تلخ نبایدحادث بشه ولی میشه . مهم اینه که باید پیگیری و عدالت اجرا بشه . جامعه امن اونه که اگر جوانی ،جوونی کرد اتفاق بدتری براش نیفته . این به معنای تایید رفتار پر خطر جوانان نیست . بلکه به معنای لزوم ایجاد امنیت برای همه شهروندانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
جالبه اصلا تقصیر دختره هم نیست که ساعت 2 مست تو خیابونا بوده جالبه واقعا!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
هر کی ساعت 2 نصفه شب مست تو خیابون باشه باید مورد تجاوز قرار بگیره؟؟؟ شما احتمالا جزو داعش نیستین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
ساعتش تقریبا مهم نیست اما مست بودنش باعث این عمل شده ، اگه هوشیار بود این اتفاق نمی افتاد .
آخرین اخبار