فرماندار شمیرانات می‌گوید: روزی مرحوم توسلی یک جلد قرآن مجید را با امضای حضرت امام(ره) به من اهدا کرد، من این هدیه گران‌سنگ و با ارزش را همچنان نزد خود نگه داشتم و از آن الهام می‌گیرم.

ویژه ارتحال///داشتن قرآن با امضای امام الهام بخش من استعزت‌الله خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به جایگاه رفیع حضرت امام (ره) و راهبرد جهان اسلام و انقلاب اسلامی در زمان حیات‌شان اظهار داشت: حضرت امام (ره) به کشور و ملت ایران جایگاه عظیمی بخشیدند که می‌توان از آن به عنوان "معجزه قرن" یاد کرد چرا که این اتفاق بسیار حائز اهمیت است و ایشان توانستند زمینه فروپاشی حکومت استکباری را با طرح اندیشه‌های خود فراهم کنند. 

وی در ادامه افزود: ‌اندیشه‌ امام خمینی(ره) یک اندیشه جهان‌شمول بود که سبب شد استکبار در موضع انفعالی قرار بگیرد که امروز هم نیز آثار آن قابل مشاهده است. 

فرماندار شمیرانات در بخش دیگری از اظهاراتش و در نقل خاطره‌ای از حضرت امام(ره) گفت:‌ من آرزو داشتم که برای دست‌بوسی به محضر امام(ره) بروم و این موضوع را به مرحوم توسلی که رئیس دفتر امام(ره) بود، گفتم و از وی خواستم که یک دیدار با حضرت امام(ره) داشته باشم.

خانمحمدی ادامه داد: بر همین اساس قرار بود که برای ملاقات من با امام خمینی(ره) ترتیبی داده شود که متاسفانه این قرار با دوران بیماری امام(ره) همزمان شد و پزشکان اینگونه ملاقات‌ها را با امام(ره) ممنوع کردند.

وی خاطرنشان کرد: من از این موضوع بسیار دلگیر بودم تااینکه روزی مرحوم توسلی یک جلد قرآن مجید را با امضای حضرت امام(ره) به من اهدا کرد، من این هدیه گران‌سنگ و با ارزش را همچنان نزد خود نگه داشتم و از آن الهام می‌گیرم. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار