مدیرعامل باشگاه فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت:طی یک برنامه 5 ساله که لیگ امسال، سال آخر آن بود موفق شدیم به لیگ برتر فوتبال ایران راه پیداکنیم.

محمد رضا عباسی مدیرعامل باشگاه فوتبال سیاه جامگان مشهد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:طی یک برنامه  5 ساله که لیگ امسال، سال آخر آن بود موفق شدیم به لیگ برتر فوتبال ایران راه پیداکنیم و طبق این برنامه قصد داریم در این فصل به ثبات برسیم و در لیگ برتر بمانیم.

وی در ادامه در مورد نقل و انتقالات این تیم مشهدی افزود:"محمدرضا مهاجری" سرمربی این باشگاه با یک سری نفرات که مدنظر وی هستند شخصا وارد مذاکره شده است و در صورت تایید مهاجری بازیکنان مورد نیاز را جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد:اواخر خرداد ماه اردوی آماده سازی پیش فصل تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد برای حضور هرچه بهتر در لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‎شود و تمام سعی ما این است که بازیکنان را به آمادگی مطلوب بدنی برسانیم.

وی در پایان گفت:امید داریم تا تیم فوتبال سیاه جامگان در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، نماینده خوبی برای مردم مشهد باشد و دل هواداران خود را شاد کند .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار