«آواز پر جبرئیل»نمایش اثری قرآنی به شکل پست مدرن است و بازی در این کار تجربه‌ی جدید و جالبی برایم بود که خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار گرفته است.

لیلا بلوکات بازیگر نمایش «آواز پر جبرئیل» درگفتگو با خبرنگار تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: مدتی ایران نبودم و وقتی برگشتم هجمه‌ی از پیشنهادات تئاتر به من شد که ما بین این پیشنهادات ترجیح دادم با دکتر معینی و بهرام تشکر همکاری کنم.

وی ادامه داد: معینی کارگردان نمایش «آواز پر جبرئیل» را از سال‌ها پیش می‌شناختم و نقشی را که ایشان در این کار به من دادند با روحیاتم نزدیکتر بود و این مسائل از دلایل دیگر همکاری با این گروه نمایشی است.

بلوکات با اشاره به تجربه‌ی جدید در عرصه‌ی نمایش افزود: این نمایش اثری قرآنی به شکل پست مدرن است و بازی در این کار تجربه‌ی جدید و جالبی برایم بود که خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار گرفته است.

وی در خصوص ادامه‌ی اجرا نمایش «آواز پر جبرئیل» در سالن‌های دیگر شهر تهران عنوان کرد به دلیل استقبال مخاطبان از این کار قرار است بعد از اجرا در حوزه هنری در سالن‌های دیگر شهر از جمله تالار وحدت نیز این کار را به روی صحنه ببریم اما من در ادامه کار حضور ندارم چون در نمایش دیگری بازی می کنم.

گفتنی است؛ نمایش «آواز پر جبرئیل» به کارگردانی محسن معینی از اول خرداد اجرای خود را در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز کرده است. این کار به موضوع معراج پیامبر اسلام از دیدگاه پست مدرن می‌پردازد که لیلا بلوکات بازیگر نقش فرشته‌ی مرگ در این نمایش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار