در پیش نویس گزارش سازمان ملل متحد، ارتش رژیم صهیونیستی در فهرست ناقضان حقوق کودکان قرار داده شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، گزارش نهادهای وابسته به سازمان ملل نشان می دهد تعداد زیادی از قربانیان تجاوز سال گذشته رژیم صهیونیستی به غزه کودک بودند.

آژانس های سازمان ملل در سرزمین های فلسطینی این گزارش 22 صفحه ای را برای تحویل به "لیلی زورقی،" نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور کودکان آماده کرده اند. برخی منابع در سازمان ملل اعلام کرده اند زورقی در پیش نویس گزارش سالانه خود نام ارتش رژیم صهیونیستی و جنبش حماس را در فهرست ناقضان حقوق کودکان آورده است. پیش نویس این گزارش به دبیرکل سازمان ملل فرستاده شده است و بان کی مون تصمیم نهایی را درباره این گزارش اتخاذ خواهد کرد.

برخی منابع دیپلماتیک در سازمان ملل در گفتگو با رویترز اعلام کرده اند رژیم صهیونیستی رایزنی های گسترده ای را برای جلوگیری از درج نام خود در این فهرست آغاز کرده است. همچنین سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل از بان کی مون خواسته است از درج نام رژیم صهیونیستی در این فهرست خودداری کند.

پیش نویس گزارش سازمان ملل درباره نقض حقوق کودکان در تجاوز به غزه با صراحت صحبت می کند. همچنین در گزارش ماه آوریل ( فروردین) سازمان ملل اعلام شد سربازان رژیم صهیونیستی در جنگ غزه بسوی هفت مدرسه تیراندازی کرده اند که منجر به کشته شدن 44 فلسطینی شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار