پس از پیروزی تیم فوتبال بارسلونا بر یوونتوس و قهرمانی آبی و اناری پوشان بارسا، بازیکنان این تیم در خصوص این دیدار اظهار نظر کردند.

راکیتیچ: پیروزی آسانی بود/ سوارز: برای قهرمانی زجر کشیدیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: بارسلونا شب گذشته( شبنه شب) موفق شد با سه گل راکیتیچ، سوارز و نیمار در مقابل تک گل ماروتا یونتوس را 3بر1 شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

راکیتیچ: پیروزی آسانی بود

پس از این مسابقه راکیتیچ‌ که دقیقه چهارم دروازه یونتوس را گشود گفت: ما در طول سال سخت کار کردیم، ما تیم بهتری  بودیم اما به یونتوس هم تبریک می‌گویم، اما در تمام بازی ما  تیم بهتری بودیم و بازی را کنترل کردیم ، فقط مسئله این بود که کی گل بعدی را بزنیم این برد آسان، هوشمندانه و مسابقه خوبی بود.

راکیتیچ در پایان از آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی سابق بارسا که او را به نیوکمپ آورده تشکر می‌کنم.

اینیستا:نمی‌توانم خوشحالی خود را با هیچ کلمه‌ای ابراز کنم

اینیستا که تا قبل از ورود ژاوی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود نیز در مورد قهرمانی بارسا گفت: نمی‌توانم با هیچ کلمه‌ای خوشحالی خودم را ابراز کنم نمی‌توانم چیزی بیشتر بخواهم، سه قهرمانی که با فتح لیگ قهرمانان به پایان رسید 

اینیستا افزود: برای همه، بازیکنان و هواداران لحظات شگفت انگیزی بود هیچ کس نمی‌داند دوباره کی چنین چیزی را تجربه خواهد کرد ما یک بار دیگر سه گانه دیگری را فتح کردیم ما می‌خواهیم مردم از این تیم بارسا لذت ببرند.

ماسکرانو: در خواب هم نمی‌دیدم

خاویر ماسکرانو هافبک آرژانتین بارسلونا هم که در سه گانه شش قبل بارسلونا حضور نداشت در خصوص فتح سه جام قهرمانی گفت: شگفت انگیز است، حتی در زیباترین خواب‌ها هم چنین فصلی را نمی‌توانستیم تصور کنم.

وی افزود:  ما باید لحظات دشواری را پشت سر می‌گذاشتیم، ما بسیار خوشحالیم که در تاریخ این باشگاه جاودان شدیم.

سوارز: برای قهرمانی زجز کشیدیم

سوارز مهاجم گلزن بارسا که گل دوم تیمش را در برابر یوونتوس به ثمر رساند نیز در مورد دیدار فینال گفت: فتح لیگ قهرمانان چیزی است که فقط در خواب می‌دیدم، برای پیروزی در این تورنمنت باید زجر بکشید و گرنه موفق نمی‌شوید و ما این کار را کردیم .

انتهای پیام/
برچسب ها: اینیستا ، سوارز ، بارسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار