بعد از پایان 12 سال مدیریت عبدالعزیز ابراهیم‌زاده به عنوان رییس دانشگاه جامع علمی، کاربردی استان اردبیل، بالاخره رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ معاون منابع انسانی و توسعه استانداری اردبیل از رئیس سابق دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اردبیل به عنوان یک مدیر جان سخت یاد کرد که طولانی‌ترین مدیریت دانشگاهی را در این استان دارد که بالاخره به عنوان آخرین تغییر و تحولات مدیریتی در دانشگاه‌های استان اردبیل محسوب می‌شود.

اقبال عباسی در حالی از علاقمندی استان اردبیل برای راه‌اندازی دانشگاه علمی ـ کاربردی و مرکز بین‌المللی تربیت مدرس این دانشگاه در منطقه آزاد تجاری اردبیل یاد کرد که انتظار می‌رود رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی مجوز آن را صادر کند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اردبیل گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم در رسیدن به اهدافمان موفق عمل کنیم و این همراهی مسئولان و نظام آموزش عالی در استان است که می‌تواند بستر تحولات را به شایستگی و خوبی فراهم آورد.

علیپور افزود: با گذر از نسل اول و دوم نظام آموزشی باید خودمان را به نسل سوم و چهارم که همان دانشگاه‌های کارآفرین، فن‌آفرین و ارزش‌آفرین هستند، برسانیم تا تولید ناخالص این دانشگاه‌های مهارتی و دانش‌بنیان حتی به بیشتر از تولید ناخالص کشور برسد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.