به منظور نظام مند شدن تبادل اطلاعات ، با هدف ارتقای حوزه خدمات الکترونیک سلامت، آیین نامه کارگروه خدمات الکترونیک سلامت تدوین و به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، همواره یکی از مهمترین برنامه های دولت  ارتقا سلامت در جامعه  است که به واسطه تاثیرگذاری آن  بر کل افراد جامعه و مطالبه عمومی هم در بعد فردی و هم در بعد اجتماعی به عنوان یکی ازاولویت های اصلی حوزه عمومی کشور تعیین شده است.

دبیر خانه شورای عالی فناوری اطلاعات  با محور قرار دادن حوزه سلامت الکترونیک اقدام به برگزاری جلسات زیادی کرده که پس از شناسایی 100 خدمت این حوزه و ارائه برنامه الکترونیکی منجر به تبادل اطلاعات الکترونیکی بین دستگاههای ذی ربط  گردیده است.

در این راستا باقری اصل  معاون  دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که ارتقای بهره وری حوزه  سلامت می تواند اثر بالای در رضایت  مندی مردم داشته باشد گفت:  فناوری اطلاعات می تواند به واسطه قابلیت های توانمند سازی خود این حوزه را متحول سازد. 

وی ادامه داد: با تبدیل شیوه های سنتی مدیریت خدمات سلامت به الکترونیکی شاهد ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهره وری خواهیم بود.

باقری اصل  در پایان گفت: هدف اصلی در این کارگروه ارتقای خدمات نظام سلامت کشور ذیل برنامه توسعه دولت الکترونیکی است، به نحوی که معماری نظام سلامت کشور برپایه استانداردها و ضوابط نظام توسعه دولت الکترونیکی و همسو با آن شکل گیرد و حرکت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصویب ، الکترونیک ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار