رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: در آینده‌ای نزدیک اردوی مشترک تیم‌های والیبال اردبیل و جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط‌عمومی هیئت والیبال استان اردبیل، نادر فلاحی در حاشیه اردوی تمرینی والبیالیست‌های جوانان تیم استان اردبیل افزود: براساس تعامل بسیار خوبی که بین هیئت والیبال اردبیل و جمهوری آذربایجان ایجاد شده بنا است که برنامه‌های مشترکی در زمینه ارتقاء والیبال دوطرف اجرا شود.
وی گفت:برگزاری اردوی مشترک به ویژه در رده پایه جزو برنامه‌های اصلی هیئت والیبال استان بوده که  این اردوها قرار است  در رده سنی نوجوانان و جوانان در استان اردبیل و یا در باکو برگزار شود.
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به تاکید هیئت والیبال استان مبنی بر برگزاری این اردوها در رده سنی پایه دختران و بانوان تصریح کرد: تیم‌های والیبال دختران و بانوان جمهوری آذربایجان از قدرت خوبی برخوردارند، بنابراین مصمم هستیم که با برگزاری این اردوها تیم‌های بانوان استان اردبیل را تقویت کنیم.
فلاحی با اشاره به برگزاری دو دیدار دوستانه بین تیم‌های استان اردبیل و تیم ملی پایه جمهوری آذربایجان طی هفته‌های اخیر بیان کرد:  این برنامه در راستای تعامل دو طرف برگزار شد و بی شک تداوم آن می‌تواند والیبال اردبیل را متحول سازد.
وی همچنین از احتمال میزبانی اردبیل از هشت تیم برتر والیبال آسیا خبر داد و گفت: این استان در قالب رقابتهای AVC کاپ به عنوان بزرگترین رویداد والیبالی آسیا، میزبان هشت برتر قاره کهن می‌شود.
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با تاکید بر اینکه نامزدی این استان از سوی فدراسیون والیبال کشورمان به کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شده است، افزود: در صورتی که ایران میزبان این رقابت‌ها شود، بی شک مسابقات AVC کاپ در اردبیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.