یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:

گزارش فساد در فوتبال امروز مطرح می‌شود/ بررسی مسائل جزئی در شان کمیسیون اصل 90 نیست

مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: گزارش پرونده فساد در فوتبال قرار است در هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مطرح شود.

رسایی: گزارش فساد در فوتبال امروز مطرح می‌شود/ بررسی مسائل جزئی در شان کمیسیون اصل 90 نیستحمید رسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: گزارش فساد در فوتبال در هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 امروز مطرح می‌شود و بعد از آن به صحن کمیسیون می‌رود تا اعضای کمیسیون نظرات خودشان درباره گزارش مطرح می‌کنند و وقتی این گزارش نهایی شد در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

 مقداری از حجم فساد در فوتبال را بررسی کردیم

وی تصریح کرد: مسائل فوتبال گسترده است کاستی‌ها و عیب‌ها در فوتبال هم خیلی زیاد است اما ما مقداری از این حجم فساد در فوتبال را مطالعه و بررسی کردیم همچنین‌ ما نقص‌های قانونی در فوتبال که موجب اختلال در رفتار و عملکرد مالی می‌شود را به صورت ساختاری بررسی کردیم.

 روند رسیدگی شاید ادامه یابد

 مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال عنوان کرد: روند رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال شاید ادامه یابد و ما به دنبال این هستیم که بعد از ارائه گزارش بعضی از معایب و اشکالات برطرف شود.

کار ما بررسی فنی نیست

رسایی درباره اینکه لیگ چهاردهم را مورد ذره بین قرار دادید، اظهار داشت: ما وارد جزئیات نمی‌شویم چرا که در شان کمیسیون اصل 90 نیست که وارد مسائل جزئی فوتبال شود همچنین کار ما بررسی فنی نیست و کلیات فوتبال را بررسی می کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه کمیسیون اصل 90 عملکرد کفاشیان هم مورد بررسی قرار می‌دهد، تصریح کرد: عملکرد رئیس فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود با پیگیری کمیسیون اصل 90 تعدادی از اعضای فدراسیون فوتبال که دارای اشکالاتی بودند از این فدراسیون کنار فتند.

 انتهای پیام/
برچسب ها: کمسیون ، تیم ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار