یک روزنامه اسپانیایی از فساد اخلاقی سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا و ارتباط او با زنان، پرده برداشت.

ارتباط نامشروع بلاتر از زنان!به گزارش خبرنگار دنیای ورزش سرویس ورزشی باشگاه خبرنگاران روزنامه میرر انگلیس در گزارشی به استناد روزنامه اسپانیایی زبان ال موندو مدعی شد سپ بلاتر رئیس مستعفی فدراسیون جهان فوتبال، فساد اخلاقی داشته وبا زنان ورزشکار و هنرمند، از جمله نامزد سابق کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان ارتباط داشته است.
 
میرر در گزارش خود می نویسد: روزنامه قابل احترام ال موندو اسپانیا در گزارشی تحت عنوان، تمام زنان زندگی بلاتر،‌در مورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال جهان و شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو ادعاهای تکان دهنده ای را مطرح کرد.
 
این روزنامه فاش کرد که رئیس 79 ساله فیفا با این مدل روسی، که اکنون نامزد بردلی کوپر بازیگر آمریکایی است، رابطه داشته است.
 
البته بلاتر قبل از شایک با ایلونا بوگوسکا تنیسور لهستانی رابطه داشته است، همچنین بلاتر پس از جدایی از شایک زن دیگری به نام لیندا با راس 50 ساله ارتباط برقرار می کند.
 
این روزنامه اسپانیایی می افزاید، بلاتر رابطه خود را با ایلونا لهستانی، که دوست دختر خود بوده در سال 1995 آغاز کرده و در سال 2002 از او جدا می شود.
 
پس از ازدواج کوتاه مدت بلاتر با بیانکا که مربی دلفین و او هم دوست دختر بلاتر بوده  در سال 2002، بلاتر با تنیسور لهستانی دوباره ارتباط برقرار می کند.
 
گفته می شودبلاتر در اوایل سال 2014 به لیندا باراس نزدیک می شود و این خانم سوئیسیودیگر مطبوعات بین المللی بلاتر را نامزد او اعلام می کند، اگر چه همسر کنونی باراس اصرار دارد که آنها فقط " دوستان صمیمی " بوده‌اند.
 
ادعاهای ال موندو درمورد بلاتر وشایک که هر دو اخیرا مهمان ویژه پرنس چارلز در قصر باکینگهام بوده اند، امروزدر سراسر جهان پیچده است.
 
هفته گذشته یکی از روزنامه ها رئیس جنجالی فوتبال را فردی" کوتاه، کچل و دارای چشمان هیز" برای زنان نصف سن خود توصیف کرد.
 
 به تازگی دلانی، رئیس فدراسیون فوتبال ایرلند هم از فساد اخلاقی سپ بلاتر و خیره شدن او به زنان خبر داده بود.
 
دلانی مدعی شده بود زمانی که به همراه نامزدش در وین بوده بلاتر با دیدن نامزد او 7،8 ثانیه به وی خیره شده بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار