بازیگر «چ» از تمایل به بازیگری در نقش‌های متفاوت و غیر کلیشه‌ای گفت.

امیررضا دلاوری بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در مجموعه «یادداشت‌های زن خانه‌دار» هستم که بیست قسمت آن فیلم‌برداری شده بود. ادامه این مجموعه چهار روز پیش کلید خورد تا سه ماه آینده ادامه دارد. این سریال برای پخش در شبکه پنجم سیما آماده می‌شود.

وی افزود: در این چند سال که وارد عرصه بازیگری شدم همیشه سعی داشتم که نقش‌های متفاوت بازی کنم هم منفی هم مثبت و در موقعیت‌های مختلف در این مجموعه هم نقشی متفاوت با آثار قبل دارم و یک پزشک هستم.

دلاوری با اشاره به اینکه مسعود کرامتی و اسماعیل عفیفه به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه بیان کرد: تجربه همکاری با کرامتی و عفیفه را داشم و با شناختی که نسبت به آن‌ها دارم و میدانم تجربه موفقی در کارگردانی و تهیه‌کنندگی دارند و هم چنین فیلم‌نامه و نقش برایم جذاب بود به همین دلیل بازی در «یادداشت‌های زن خانه‌دار را پذیرفتم».

وی ادامه داد: این مجموعه اپیزودیک است و بازیگران ثابت و مهمان دارد، من که نقش یک پزشک را ایفا می‌کنم جزو بازیگران اصلی هستم و شقایق دهقان، فلامک جنیدی، فریبا جدیکار، فرناز رهنما و ... نیز در این مجموعه حضور دارند. دلیل حضورم در این مجموعه هم کارگردان و تهیه‌کننده و هم سوژه و فیلمنامه آن است.

دلاوری با اشاره به بازی در فیلم «فردا» به کارگردانی مهدی پاکدل و ایمان افشاریان، اظهار داشت: من و مهدی پاکدل دوستی قدیمی داریم و از توانائیها و خصوصیات هم با خبریم. ضمن اینکه من در چند پروژه با ایمان افشاریان همکاری داشتم و چون گروه را می‌شناختم بازی در فیلم «فردا» را پذیرفتیم. این فیلم در حال حاضر در حال اکران است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار