سازمان انرژی اتمی ایران در ششمین دوره جایزه ملی بهره‌وری، موفق به کسب عنوان «دستگاه اجرایی برتر در استقرار نظام مدیریت بهره‌وری» شد.

کسب عنوان به گزارش حوزه سیاست خارجی  حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی بهره‌وری، یازدهم خردادماه در سالن همایش‌های ساختمان شماره 15 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار گردید و سازمان انرژی اتمی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت آموزش و پرورش، در بین دستگاه‌های اجرایی، موفق به کسب عنوان «دستگاه اجرایی برتر در استقرار نظام مدیریت بهره‌وری» شدند.
 
در ابتدای این مراسم که با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی فعال در زمینه بهره‌وری کشور برگزار گردید، دبیر اجرایی ششمین دوره جایزه ملی بهره‌وری گزارش اجرایی برگزاری دوره ششم این نظام ارزیابی را تشریح نمود. ایشان با بیان ایجاد تغییرات اساسی در مدل ارزیابی، منطق امتیازدهی و شیوه رتبه‌بندی از دوره هفتم جایزه، مراتب قدردانی دبیرخانه جایزه ملی بهره‌وری را از رابطین سازمان‌های حاضر در این فرآیند ارزیابی را اعلام نمود. سپس ریاست شورای سیاست‌گذاری جوایز مدیریت بهره‌وری، با تشریح وضعیت بهره‌وری در سطح کشور، به نقاط آسیب‌پذیر دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی در حوزه بهره‌وری اشاره کرد.
 
 در بخش بعدی این مراسم نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برتر در استقرار نظام مدیریت بهره‌وری، به تشریح سیاست‌های کلان ارتقاء بهره‌وری در سازمان متبوعه پرداختند و نتایج حاصل از اجرای این سیاست‌ها را به سمع حاضرین در مراسم رساندند. در این بخش، آقایان دکتر بابازادگان معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس شورای بهره‌وری سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر محمودزاده، مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و رئیس کمیته بهره‌وری وزارت آموزش و پرورش، به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
در قسمت دوم این مراسم، نمایندگانی از قوای مقننه و مجریه، قوانین مصوب و سیاست‌های دولت را برای ارتقاء بهره‌وری در سطح کشور تشریح نمودند. دکتر کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس فراکسیون توسعه و اشتغال مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مصباحی مقدم، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور، سخنرانان این قسمت از مراسم اختتامیه جایزه ملی بهره‌وری بودند.
 
در انتهای این مراسم نیز از سازمان‌های برگزیده با حضور دکتر خباز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مصباحی مقدم و دکتر خاکسار، معاون برنامه‌ریزی و راهبری سازمان ملی بهره‌وری ایران، تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار