دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی حمایت همه جانبه خود را از برگزاری اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی، با توجه به پرداخت این دوره از جشنواره به مفهوم کودک و خانواده و تاکیدی که بر جایگاه اسباب بازی ، نوشت افزار و وسایل سرگرمی به عنوان کالای تاثیرگذاری فرهنگی بر آینده کودکان دارد؛ دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی حمایت خود را از این جشنواره اعلام کرد.

در جلسه ای که با حضور داریوش رضوانی دبیر جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی – اسلامی و محمدحسین فرجو دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی‌ برگزار شد، به برگزاری مستمر این جشنواره تاکید و مقرر شد علاوه بر حمایت از این جشنواره، شورای نظارت بر اسباب بازی پلی میان تولیدکنندگان و طراحان اسباب بازی و دبیرخانه این جشنواره باشند.

بازی و فرآیندهای آن برای كودكان یك واقعیت است و كودكان از طریق بازی تجارب ارزنده ای را کسب می‌كنند. اگر چه بازی‌های كودكانه یكی است اما محتوای بازی ها تا حدود زیادی به شرایط فرهنگی محل زندگی افراد بستگی دارد و بخشی از هویت فرهنگی و ارزشی هر ملت را از خلال بازی ها و اسباب بازیهای شان می توان شناخت.

اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی ایرانی- اسلامی به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران، شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.