از اهواز خبر می‌رسد تکلیف وضعیت تیم فولاد خوزستان با معرفی اعضای جدید مشخص می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  و به نقل از یک مقام آگاه در تیم فولاد، 2 هفته از استعفای مدیران تیم فوتبال فولاد می گذرد و وضعیت این تیم همچنان نا مشخص است.

رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و معاون مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه هفته گذشته در اعتراض به عدم پرداخت بودجه این باشگاه از سوی شرکت فولاد خوزستان اقدام به استعفاء کردند و نتیجه جلسه محمد صیادنژاد رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه فولاد با عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد هم بی نتیجه بود.

از این رو خبر می‌رسد امروز اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این باشگاه آغاز به کار خواهند کرد. البته به شرطی که اتفاق تازه ای رخ ندهد و مدیران کار خانه فولاد در تصمیم خود مسمم باشند.

گویا تاخیر مسئولان کارخانه در معرفی افراد جدید آرام کردن جو برای هواداران بود چرا که اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد چند تن از کارمندان شرکت فولاد خوزستان هستند .از سوی دیگر خبر دار شدیم آنها در نظر دارند پس از معرفی اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه، مبلغی به حساب باشگاه فولاد واریز می شود تا اعتراضات هواداران تیم فولاد خوزستان در مقطع فعلی به حداقل برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار